2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-05-12

Aktivitetscenter kör workshop med 20 deltagare från FINSAMs alla medlemmar digitalt

Idag hade FINSAM en workshop digitalt inför att aktivitetscenter påbörjat arbetet med att ansöka om finansiering frå…

2020-05-11

Styrgruppsmöte Hälsofrämjande Etablering

Hälsofrämjande Etablering håller idag styrgruppsmöte

2020-05-06

Samtalen fortsätter med Region Skåne

Samordningsförbunden i Skåne har under några år fört samtal samlat med Region Skåne kring vad regionen vill uppnå me…

2020-05-05

Malmökraften uppmärksammas internt på Försäkringskassan

En internartikel för Försäkringskassan som beskriver Malmökraften har tagits fram av den kommunikatör som jobbar med…

2020-05-04

Chefsnätverk träffas via digitalt forum

FINSAM i Malmö har under tre års tid bjudit in till samtal med de högsta cheferna i varje medlemsorganisation.