2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-05-04

Om tro kan förflytta berg vad kan då kunskap göra?

Idag höll FINSAM sitt första digitala seminarium med ca 20 talet deltagare. Ämnet var Vaekshusets forskningscenter f…

2020-04-30

Skåneveckan för psykisk hälsa

2019 firade Skåneveckan för psykisk hälsa 10 årsjubileum. Det hölls då totalt 125 arrangemangutspridda på 20 orter r…

2020-04-27

Aktivitetscenter planerar för digital workshop inför ny ansökan

Aktivitetscenter planerar för digital workshop inför ny ansökan.

2020-04-27

Det nationella SUS nätverket träffas digitalt

SUS nätverket träffas imorgon för att diskutera bland ett utkast på den rapport som tagits fram för att kunna jämför…

2020-04-23

Styrgruppsmöte Aktivitetscenter via Teams

Även Aktivitetscenter har styrgruppsmöte imorgon. Följande ska avhandlas där: