2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-04-15

Digital styrgruppsutbildning för Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften styrgruppsutbildning digitalt.

2020-04-14

Nationellt SUS nätverk diskuterar utveckling av redovisning av resultat

Idag träffades det nationella SUS-nätverket digitalt och diskuterade utvecklingen av SUS samt även ett sätt att kunn…

2020-04-08

Mötas och medskapa online - en serie utbildningsträffar om möten online

Behovet att utveckla formerna för hur vi möts och arbetar tillsammans är stort. Hur kan vi mötas online och samarbet…

2020-04-08

Regionalt nätverksmöte FINSAM i Skåne digitalt

FINSAM i Malmö fortsätter att utforska möjligheterna med att mötas digitalt och koppla samman människor. Idag möter…

2020-04-07

Styrelsen i FINSAM i Malmö beviljas ansvarsfrihet

Vid revisionen av Årsredovisningen av FINSAM i Malmös verksamhet för 2019 beviljas styrelsen i FINSAM i Malmö ansvar…