2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-02-28

Mentorer från psykiatrin pratar om psykos

Mentorer med egenupplevd erfarenhet av sjukdom pratar om psykos inför ett trettiotal handläggare i det förstärkta sa…

2020-02-27

FINSAM deltar i samtal kring FACT inom öppenvården i Malmö

Idag träffades Arbetsmarknads- och socialförvaltningen, Funktionsstödsförvaltningen och Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelle…

2020-02-25

DUA nyanlända styrgrupp

Idag träffades styrgruppen för DUA Nyanlända. Följande stod på agendan.

2020-02-19

Workshop kring utveckling av Finsam.se

Den gemensamma hemsidan för samordningsförbunden i Sverige Finsam.se ska genomarbetas

2020-02-12

Styrgrupp i Malmökraften

Idag har Malmökraften styrgrupp i Försäkringskassans lokaler. Dagordning enligt följande: