2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-02-03

Inriktning FINSAM i Malmö 2019–2022

Styrelsen i FINSAM i Malmö fattade den 13 februari 2019 beslut om inriktning för verksamheten med syfte att säkerst…

2020-02-03

Make it work

Styrelsen i FINSAM i Malmö har fattat beslutet att bevilja projektet Make it work finansiering i 2 år med start 1 ap…

2020-02-03

Styrelseprotokoll 24 januari underskrivet

Protokollet från styrelsemötet 24/1 2020 är nu underskrivet.

2020-01-31

Styrgrupp Aktivitetscenter

Idag hade Aktivitetscenter styrgruppsmöte för att planera arbetet med den nya ansökan som planeras göra inför 2021 o…

2020-01-31

Analys och planeringsfas Malmökraften

Under januari månad har Malmökraften haft en analys- och planeringsfas inför uppstarten av Malmökraften 2.0 i ESF re…