2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-01-22

Maria mottagningarna i Skåne ber FINSAM i Malmö om uppdatering av "kokbok".

De fem Maria mottagningarna i Skåne har kontaktat FINSAM i Malmö då de står i begrepp att ta fram en regional överen…

2020-01-21

DUA nyanlända styrgrupp

DUA nyanländas styrgrupp hade idag möte.

2020-01-10

Första styrgruppsmötet för Malmökraften 2020

Malmökraften har blivit beviljat pengar från ESF för 2020-2022 och kommer inleda året med en förberedelse- och analy…

2020-01-09

Remissinstans åt socialdepartementet angående språkplikt för rätt till försörjningsstöd

FINSAM i Malmö har blivit inbjuden att lämna synpunkter åt socialdepartementet angående grundutbildning i svenska fö…

2019-12-18

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer att ha följande öppettider under helgerna.