2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-12-10

Kokboksuppdatering

Utredaren på FINSAM i Malmö har fått i uppdrag att uppdatera en kokbok från Maria mottagningarna i Skåne.

2019-12-06

DUA Nyanlända har sin sista styrgrupp för året

FINSAM var med på årets sista styrgrupp för DUA Nyanlända.

2019-12-04

GAME OVER En halvdag med fokus på dataspelsberoende

Länsstyrelsen Skåne bjuder in till en halvdag med fokus på dataspelsberoende. Förmiddagen är till för dig som är int…

2019-11-29

Årets sista styrelsemöte för styrelsen i FINSAM

Protokollet är underskrivet och större beslut är: antagande av verksamhetsplan och budget 2020

2019-11-28

Nordiska ministerrådet arrangerar läranderseminarium på Avanti

Ett trettiotal medarbetare från både Danmark och Norge kom och diskuterade kring tre olika projekt som jobbar med in…