2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-11-11

Webinarium om tillitsbaserad styrning och ledning kopplat FINSAM.

Idag höll Anna Lexelius, förbundschef i Samordningsförbundet Östra Södertörn ett webinarium om Tillitsbaserad styrni…

2019-11-06

Revisorerna träffas kring delårsredovisningen

Det nya revisorskollegiet bestående av förtroendevalda från Malmö stad, Region Skåne och KPMG träffades för första g…

2019-11-05

1040 spelningar av Vet NI!!

Sedan introduceringen av Vet Ni!!, FINSAM i Malmös podd, har 1040 uppspelningar av de 22 avsnitten som hittills spel…

2019-10-25

Malmökraften beviljas finansiering på styrelsemöte

Idag hade styrelsen i FINSAM i Malmö styrelsemöte. Följande beslutades bland annat kring:

2019-10-24

Styrelsemöte FINSAM i Malmö 25 oktober

Följande står på dagordningen den 25 oktober när årets nästsista styrelsemöte i FINSAM äger rum.