2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-09-16

FINSAM med i paneldebatt under Världsdagen för psykisk hälsa

Världsdagen för psykisk hälsa är ett årligt återkommande arrangemang för alla Malmöbor – men, särskilt för dig som h…

2019-09-13

DUA Nyanlända har styrgruppsmöte

FINSAM i Malmö har som en del av sitt uppdrag att stödja befintliga strukturer för samverkan i Malmö. Utifrån detta…

2019-09-10

Regionalt nätverk i FINSAM träffas i Eslöv

Det regionala nätverket för FINSAM i Skåne träffas i Eslöv idag.

2019-09-09

Styrgrupp Malmökraften

Idag träffas styrgruppen för Malmökraften. Bland annat kommer Sweco berätta om sin utvärdering.

2019-09-03

Auskultation i Nordnordväst

Under våren och hösten kommer samordningsförbunden i Landskrona-Svalöv, Nordnordväst Skåne och Malmö att auskultera…