2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-08-28

Malmökraften med på SKL konferens i september

I september arrangerar Sveriges kommuner och landsting, SKL idékonferensen "En välfungerande och inkluderande arbets…

2019-08-28

ISF invigs i Göteborg och diskuterar Malmökraftens utvärdering

I samband med öppningen av ISFs nya lokaler diskuterade förbundschefen utvärderingen av Malmökraften som väntas bli…

2019-08-27

Fördjupade samtal kring Region Skånes roll i FINSAM

I juni presenterade Annette Linander, 1vice ordförande i Regionstyrelsen regionens övergripande målsättning med sitt…

2019-08-26

Styrgruppsmöte Avanti

Idag har styrgruppen för Avanti styrgruppsmöte.

2019-08-22

Styrgruppsmöte Malmökraften

Idag har Malmökraften sitt första styrgruppsmöte efter sommaren