2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-05-17

Styrgrupp diskuterar fråga från FINSAMs styrelse

FACT/konsultationsteamets styrgrupp diskuterade frågor från FINSAMs styrelse

2019-05-15

Styrgrupp Malmökraften 5/15

Idag kommer styrgruppen för Malmökraften att träffas. Följande står på dagordningen:

2019-05-15

Uppföljning av kunskapslyftet 8 maj

Den 8 maj höll FINSAM ett kunskapslyft för femte gången. 25 deltagare från Malmö stad, Region Skåne, Försäkringskass…

2019-05-14

Referensgrupp Maria Malmö pratar om slutkonferens i september

Den 20 september kommer Tramadolprojektet på Maria Malmö att ha slutkonferens vilket diskuterades på dagens referens…

2019-05-08

Kunskapslyft rullar vidare med femte gången

Idag träffades 25 professionella och personer med egen erfarenhet av psykisk ohälsa och diskuterade samverkan i Malm…