2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-01-11

Planering inför REKO samarbete 2023

FINSAM i Malmö har fått i uppdrag att fortsätta följa REKO samarbetet mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin i…

2023-01-09

VFU på FINSAM

Hanna gör sin sista VFU från Studie- och yrkesvägledarprogrammet på Malmö universitet hos oss på FINSAM i Malmö.

2023-01-05

Inriktning FINSAM i Malmö 2019–2022

Styrelsen i FINSAM i Malmö fattade 2019 inriktningsbeslut för verksamheten 2019-2022 med syfte att säkerställa att f…

2022-12-22

Tips på film!

FINSAM i Malmö har nyligen spelat in ett poddavsnitt med Hampus Holmberg. Mer om Hampus hittar du i nedanstående fil…

2022-12-21

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna. Den 27/12 - 28/12 2022 kommer vi hålla helt stängt och…