2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-12-05

Underlag till styrgrupp för FACT i Malmö

En rapport har idag färdigställts och skickats efter uppdrag från styrgruppen för FACT i Malmö.

2022-12-05

Långtidsarbetslösa

Med start 1 januari 2023 kommer FINSAM i Malmö finansiera projektet långtidsarbetslösa.

2022-12-05

Styrgrupp på FRAM

Idag hade FRAM årets sista styrgruppsmöte.

2022-12-05

Samtal kring personligt ombud

Idag fick vi möjligheten att samtala med personligt ombud kring de tvådelade utmaningarna i deras uppdrag. Dels att…

2022-12-05

Malmökraften uppmärksammas av SVT och FINSAM.se

Malmökraften 2.0 går in i sitt slutskede och uppmärksammas just nu på flera olika håll. Bland annat genom en inspeln…