2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-11-21

Utbyte kring vardagsdriften av ett förbund

Idag besökte FINSAM i Malmö Samordningsförbundet Skåne Nordost för ett utbyte kring vardagsdriften av ett förbund.

2022-11-18

Saknas det en pusselbit i ett av världens mest utbyggda välfärdssystem?

FINSAM i Malmö har varit med i en studie med titeln " Saknas det en pusselbit i ett av världens mest utbyggda välfär…

2022-11-15

FINSAM i Malmö samtalar kring psykosocial hälsa

Svenska kyrkan tillsammans med Malmö Muslimska nätverk håller på med en förstudie för att undersöka om det skulle va…

2022-11-14

LÖK gemensamma insatser

Idag träffades den lokala överenskommelsen för gemensamma insatser med följande dagordning.

2022-11-10

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

På fredag har FINSAM i Malmö styrelsemöte. Se dagordningen här.