2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-04-20

Att leda kreativa och medskapande möten

Idag arrangerade FINSAM i Malmö tillsammans med David Ershammar en workshop kring att leda kreativa och medskapande…

2022-04-20

Malmökraften planerar för Norgeresa

FINSAM i Malmö har blivit tillfrågade om att vara med och arrangera ett studiebesök till NAV i Norge tillsammans med…

2022-04-19

Förberedelser inför konferens kring unga arbetssökande i Malmö

Idag träffade vi Yasemin Arhan Modéer kring uppdraget att moderera den konferens kring unga arbetssökande i Malmö so…

2022-04-13

Extrainsatt styrelsemöte

FINSAM i Malmö har haft ett extrainsatt styrelsemöte med anledning av projektet Kultur på projekt.

2022-04-08

4 kommuner, 4 samordningsförbund och 1 försäkringskassa

Idag träffas kommunerna, försäkringskassan och samordningsförbunden i Malmö, Lund, Helsingborg och Kristianstad för…