2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-04-07

Malmökraften samlar sig kring tankar på en fortsättning

Idag träffades en utökad styrgrupp under ledning av Joakim Tranquist som processledde samtal kring hur en eventuell…

2022-04-06

Den årliga FINSAM konferensen

Den 5-6/4 håller FINSAM sin årliga nationella konferens.

2022-04-06

Att leda kreativa och medskapande möten

Idag började den avslutande planeringen av de två tillfällen kring att leda kreativa och medskapande möten som plane…

2022-04-05

Konferens kring unga vuxna

Malmö stad och Arbetsförmedlingen kommer hålla en konferens för handläggare inom Malmö stad och Arbetsförmedlingen d…

2022-03-29

Årsredovisningen FINSAM i Malmö 2021

Årsredovisningen för FINSAM i Malmö 2021 är idag godkänd och underskriven av revisorerna. Läs den här!