2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-03-01

Chefsnätverket FINSAM i Malmö

Idag träffades de högsta tjänstepersonerna i Malmö inom primärsjukvården och psykiatrin, Arbetsförmedlingen, Försäkr…

2022-02-28

Heldagskonferens kring unga

FINSAM i Malmö har bjudits in till vara med och arrangera en konferens kring unga i Malmö där bland annat personal f…

2022-02-17

Projektet Utebliven Etablering - fem månader efter start

Projektet Utebliven Etablering har nu varit igång i fem månader. Vi har under denna tid jobbat med att informera om…

2022-02-16

Protokoll klart från styrelsemöte

Styrelsen i FINSAM i Malmö hade möte den 11/2.. Protokollet är nu klart för detta möte.

2022-02-16

Styrgruppsmöte FRAM

Idag hade FRAM styrgruppsmöte med följande på agendan: