2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-12-20

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna.

2021-12-17

ISF träffar Malmökraften för fortsatta diskussioner kring effektutvärderingen.

Inspektionen för socialförsäkringen fortsätter med sitt arbete med en effektutvärdering av Malmökraften idag med att…

2021-12-17

LÖK avslutar året för FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmös sista styrgrupp blir i LÖKen för gemensamma insatser.

2021-12-16

Workshop med Make it work

En workshop genomfördes på onsdagen den 15/12 med Make it work. Syftet var att skapa bra förutsättningar för den imp…

2021-12-16

Storstadssamarbete inom FINSAM

En lunch till lunch träff mellan Göteborg, Stockholm och Uppsala kring storstadssamverkan inom FINSAM genomfördes i…