2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-12-01

Publicerad artikel kring kultur på recept

FINSAM i Malmö har startat ett projekt kring Kultur på recept. Nu har en artikel publicerats i BMC Health services r…

2021-11-30

Malmökraften uppmärksammas i nationell styrelseutbildning

Nationella rådet har tagit fram en partsgemensam digital utbildning som vänder sig till de som har eller ska ha ett…

2021-11-25

Verksamhetsplan, budget och intern styr- och kontrollplan beslutad

Styrelsen i FINSAM har fattat beslut om verksamhetsplan verksamhetsplan, budget och intern styr- och kontrollplan.

2021-11-25

Styrelseprotokoll underskrivet

Nu är styrelseprotokollet från styrelsemötet den 19 november underskrivet.

2021-11-23

Koppla samman kampanjen avslutas med mingel på Malmö Live

Ikväll avslutades kampanjen kring "koppla samman" på Malmö Live.