2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-02-04

Processledarutbildning avslutas

FINSAM har under hösten 2018 och våren 2019 satsat på en processledarutbildning.

2019-02-01

Samtal med Malmö universitet

Fakulteten för hälsa och samhälle på Malmö universitet har kontaktat FINSAM för samtal kring samarbete.

2019-01-31

FACT/konsultationsteam styrgruppsmöte

Idag har projektet FACT/konsultationsteam årets första styrgruppsmöte

2019-01-30

Integrerad verksamhet

Integrerad verksamhet har lämnat in sin slutrapport efter två och ett halvt års arbete.

2019-01-25

”Drömmar i Sverige”

Utifrån en kvinnlig deltagare på Avantis önskan formades tankarna kring ett arbetssätt att ge kvinnor kunskap om der…