2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-01-21

Att möjliggöra en sammanhållen vård.

Integrerad verksamhet har tagit fram en handbok för samarbete kring personer med missbruk, beroende och psykisk ohäl…

2019-01-17

Besök från Halland

Idag besökte Samuel och Fredrik från Hallands samordningsförbund Malmö för att diskutera utvecklingsfrågor kring sam…

2019-01-10

Arbetsmiljöansvaret i samordningsförbund

Nationella rådet har tagit fram ett arbetsmaterial för Er som jobbar i samverkan när det gäller Arbetsmiljöansvar.

2019-01-08

FINSAM jobbar med processtöd kring DUA Nyanlända

DUA nyanlända skall genom fördjupad samverkan påskynda nyanländas etablering på den svenska arbetsmarknaden.

2019-01-07

Gör din röst hörd

CaMp avslutar med en utställning som startar med en vernissage på Stadshuset den 24/1 2019. Välkomna!