2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-12-19

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer att vara tillgängligt för frågor alla arbetsdagar mellan jul och trettonhelgen.

2018-12-19

SUS i Malmö 2018

Finsam i Malmö har haft en tydlig strategi under många år att redovisa sin verksamhet i SUS. Detta har gjort att ver…

2018-12-19

DUA Nyanlända

Idag presenteras två rapporter från arbetet med DUA nyanlända.

2018-12-14

Kunskapslyft 30 november

Två case diskuterades under två timmar. Ett 40-tal medarbetare hos Finsams parter deltog + personer med egenupplevd…

2018-12-14

Tramadol projektet uppmärksammas i Sverige

December månads FINSAM nyhetsbrev från Nationella rådet uppmärksammar Tramadol projektet i följande artikel.