2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-12-21

New post

Post it

2022-12-21

God Jul och gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna. Den 27/12 - 28/12 2022 kommer vi hålla helt stängt och…

2022-12-21

God Jul och Gott nytt år 

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna. Den 27/12 - 28/12 2022 kommer vi hålla helt stängt och…

2022-12-20

Butik Torsten - the place to be

Butik Torsten är en del av FRAM. Det är en butik med hantverksprodukter, lokalt och egen design, möbler där deltagar…

2022-12-14

FINSAM i Malmö förtydligar tre tjänster

I samband med den nya mandatperioden 2023-2026 har FINSAM i Malmö förtydligat sina tre tjänster och arbetat med att…