2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-12-12

Referensgrupp Uppföljning FINSAM

SUS kommer att upphöra att användas from 2023 och Försäkringskassan har tagit fram ett nytt system som ska sjösättas…

2022-12-12

Diskussioner kring unga som inte avslutar grundskola eller gymnasium

FINSAM i Malmö blev idag inbjudna till att diskutera utmaningar kring unga som inte avslutar grundskolan med fullstä…

2022-12-08

Försäkringskassan/Malmö stad/Finsam - förstärkt utredningsmodell

På fredag möts Malmö stad, Försäkringskassan och FINSAM i Malmö för att fortsätta diskutera en förstärkt utredningsm…

2022-12-08

Kryddgårdenmodellen har höstens sista styrgrupp

Den 9 december har Kryddgårdenmodellen höstens sista styrgrupp.

2022-12-07

När värdet varar längre än projektet