2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-12-01

Natonell referensgrupp kring kommunikation FINSAM

På fredag möts den nationella referensgruppen för kommunikation kring FINSAM och diskuterar det fortsatta arbetet.

2022-12-01

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Idag hade styrgruppen för utebliven etablering sitt sista sammanträde innan jul. Följande stod på dagordningen.

2022-11-30

Välkommen till FRAM i Malmö

FRAM har tagit fram en film som välkomnar dig som deltagare till FRAM och som visar vad FRAM erbjuder dig och hur de…

2022-11-30

Vaeksthuset presenterar upplägg kring utbildning för AF/FK samarbetet

FINSAM kommer finansiera en utbildningsinsats kring reflektiv praktik som Vaeksthuset i Danmark håller i för AF/FK s…

2022-11-29

Samverkansforum presenterar sig för ENIG från Östersund

ENIG är ett projekt finansierat av Samordningsförbundet i Jämtland. Projektledaren från Östersund besökte FINSAM i M…