2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-08-16

LÖK gemensamma insatser

Idag var FINSAM med på den lokala överenskommelsen kring gemensamma insatser.

2022-07-15

Sommar på FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö kommer ha öppet enligt följande i sommar.

2022-06-29

Finsam Helsingborg besöker Malmö

Idag träffades Finsam i Malmö och Helsingborg och delade med sig av vårens erfarenheter samt diskuterade möjliga väg…

2022-06-22

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Protokollet från senaste styrelsemötet är nu undertecknat.

2022-06-22

FINSAM i Malmö presenterar sin kampanj för Nationella rådets referensgrupp kring kommunikation

Idag hade Nationella rådets referensgrupp kring kommunikation sammanträde och FINSAM i Malmö presenterade förra höst…