2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-06-01

FRAM och Kryddgårdenmodellen presenterar sig inför regionråd och politiker i Region Skåne

Ikväll kommer FRAM och Kryddgårdenmodellen presentera sig inför regionråd och politiker som sitter i styrelserna i s…

2022-06-01

Workshop unga utrikesfödda kvinnors etablering på arbetsmarknaden del II

Idag genomfördes den andra av två workshopar med Tranquist utvärdering kring unga utrikesfödda kvinnors etablering p…

2022-05-31

Intervju om Framtidens FINSAM

FINSAM i Malmö blev idag intervjuade av Effektiv styrning kring "Framtidens FINSAM".

2022-05-30

FINSAM i Malmö deltar i planering av Malmökraftens resa till NAV i Norge

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med projektledningen i Malmökraften och NAV i Öst-Viken i Norge planera för ett st…

2022-05-25

Styrgrupp Malmökraften

På dagens styrgrupp låg ett stort fokus på fortsatta samtal kring en fortsättning av Malmökraften och arbetet med at…