2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-02-04

Försäkringskassan och Malmö stad träffas och diskuterar praktiska utmaningar

Utifrån samtal på Malmökraften bjöd FINSAM i Malmö in Försäkringskassan och Malmö stad för att diskutera praktiska u…

2022-02-03

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Årets första styrelsemöte på FINSAM i Malmö sker den 11 februari och följande står på dagordningen.

2022-02-03

4 kommuner diskuterar samverkan med FINSAM som plattform

Idag fortsatta samtalen mellan samordningsförbunden och kommunerna i Helsingborg, Kristianstad, Lund och Malmö kring…

2022-02-03

FINSAM deltar i samtal kring lokala överenskommelserna i staden

Idag träffades företrädare från arbetsförmedlingen och Malmö stad som är med i de olika lokala överenskommer mellan…

2022-02-02

Styrgrupp Malmökraften

Idag hade Malmökraften styrgruppsmöte.