2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-01-31

Nationell referensgrupp nytt uppföljningssystem samordningsförbund

FINSAM i Malmö fortsätter att delta i den nationella referensgruppen kring utveckling av det system som ska efterföl…

2022-01-27

Seminarium "Personer med en historik av missbruk och/eller kriminalitet i arbetslivsinriktad rehabilitering"

Idag genomfördes ett seminarium digitalt med mer än 200 deltagare. Fokus var på kunskap som är bra att ha i mötet me…

2022-01-27

SUS nätverket diskuterar nya uppföljningssystemet som ska efterträda SUS

Idag träffade SUS nätverket företrädare för Försäkringskassan och diskuterade utvecklingen av det nya uppföljningssy…

2022-01-27

Styrgrupp Avanti

Idag hade styrgruppen för Avanti 2.0 styrgruppsmöte.

2022-01-25

Världshälsodagen för psykisk hälsa

Det årliga samarbetet kring världshälsodagen för psykisk hälsa startade i januari med tre samtal ledda av Studieförb…