2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2020-02-03

Inriktning FINSAM i Malmö 2019–2022

Styrelsen i FINSAM i Malmö fattade den 13 februari 2019 beslut om inriktning för verksamheten med syfte att säkerst…

2020-02-03

Make it work

Styrelsen i FINSAM i Malmö har fattat beslutet att bevilja projektet Make it work finansiering i 2 år med start 1 ap…

2020-02-03

Styrelseprotokoll 24 januari underskrivet

Protokollet från styrelsemötet 24/1 2020 är nu underskrivet.

2020-01-31

Styrgrupp Aktivitetscenter

Idag hade Aktivitetscenter styrgruppsmöte för att planera arbetet med den nya ansökan som planeras göra inför 2021 o…

2020-01-31

Analys och planeringsfas Malmökraften

Under januari månad har Malmökraften haft en analys- och planeringsfas inför uppstarten av Malmökraften 2.0 i ESF re…