2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2022-04-07

Malmökraften samlar sig kring tankar på en fortsättning

Idag träffades en utökad styrgrupp under ledning av Joakim Tranquist som processledde samtal kring hur en eventuell…

2022-04-06

Den årliga FINSAM konferensen

Den 5-6/4 håller FINSAM sin årliga nationella konferens.

2022-04-06

Att leda kreativa och medskapande möten

Idag började den avslutande planeringen av de två tillfällen kring att leda kreativa och medskapande möten som plane…

2022-04-05

Konferens kring unga vuxna

Malmö stad och Arbetsförmedlingen kommer hålla en konferens för handläggare inom Malmö stad och Arbetsförmedlingen d…

2022-03-29

Årsredovisningen FINSAM i Malmö 2021

Årsredovisningen för FINSAM i Malmö 2021 är idag godkänd och underskriven av revisorerna. Läs den här!