2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2022-08-16

LÖK gemensamma insatser

Idag var FINSAM med på den lokala överenskommelsen kring gemensamma insatser.

2022-07-15

Sommar på FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö kommer ha öppet enligt följande i sommar.

2022-06-29

Finsam Helsingborg besöker Malmö

Idag träffades Finsam i Malmö och Helsingborg och delade med sig av vårens erfarenheter samt diskuterade möjliga väg…

2022-06-22

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Protokollet från senaste styrelsemötet är nu undertecknat.

2022-06-22

FINSAM i Malmö presenterar sin kampanj för Nationella rådets referensgrupp kring kommunikation

Idag hade Nationella rådets referensgrupp kring kommunikation sammanträde och FINSAM i Malmö presenterade förra höst…