2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-06-04

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Idag har FINSAM i Malmö sitt sista styrelsemöte innan sommaren. Följande står på dagordningen.

2021-06-04

Malmökraften bjuder in FINSAM i Malmö till samtal

Idag träffas projektledningen i Malmökraften och FINSAM i Malmö för att bland annat diskutera arbetet med målstyrnin…

2021-06-04

Tjänstedesign på Make it work

Utredaren på FINSAM i Malmö har intervjuat deltagare på Make it Work i syfte att bland annat se om det finns bättre…

2021-06-04

Uppföljning av workshopserie på arbetsmarknadsavdelningen (AMA) i Malmö stad

FINSAM i Malmö har fått ett uppdrag att genomföra en uppföljning av en workshopserie som genomförts på AMA. Workshop…

2021-06-03

"Tillsammans gör vi skillnad" - Målgrupper

Arbetet med en gemensam nationell kommunikation från samordningsförbunden rullar vidare under parollen "Tillsammans…