2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-02-18

Kick-off FRAM och Malmökraften kring Vaeksthusets forskning

Idag har FRAM och Malmökraften kick-off kring utbildningen där Vaeksthusets forskningsresultat kring tro på medborga…

2021-02-16

Årets första styrelsemöte

På fredag har styrelsen i FINSAM årets första styrelsemöte. Dagordningen är enligt nedan.

2021-02-16

Nationell referensgrupp kring kommunikation om FINSAM

Idag träffas den nationella referensgruppen kring kommunikation om FINSAM.

2021-02-09

Styrgruppsmöte i samarbete mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg

2017-2018 finansierade FINSAM i Malmö ett samarbete mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin Malmö som utvecklat…

2021-02-01

Slutrapport Aktivitetscenter

Aktivitetscenter har lämnat in en slutrapport för den verksamhet de bedrivit under 2018-2020. Läs den här.