2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-10-07

FINSAM presenterar två rapporter på Samverkansforum för psykisk hälsa Unga Vuxna

Samverksamforum för psykisk hälsa ingår i en överenskommelse kring samverkan mellan Region Skåne och Malmö stad när…

2019-10-01

Chefsnätverk träffas

FINSAM i Malmö har etablerat ett chefsnätverk som träffas två gånger per år. Idag träffas detta nätverk på FINSAM i…

2019-10-01

Styrgrupp Malmökraften

Idag har Malmökraften styrgrupp

2019-09-30

Samverkansytor kring UVAS med ohälsa

FINSAM i Malmö släpper idag en rapport om "Samverkansytor kring UVAS med ohälsa"

2019-09-30

Malmö stads projektplattform Etablera fler snabbare

FINSAM i Malmö har deltagit i referensgruppen för projektplattformen Etablera fler snabbare.