2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-07-03

Malmökraften på Finsam.se

Efter måndagens seminarium blev Christina Koch intervjuad av FINSAM.se om Malmökraften. Ta del av intervjun och ett…

2019-07-01

Malmökraften körde styrgruppsmöte på Almedalen

Inför publik körde Malmökraften sista styrgruppsmötet innan sommaren på Almedalen i Visby.

2019-06-28

FINSAM i Malmö på Almedalen med Malmökraften

Malmökraften presenterar sin kraftsamling för långtidsarbetslösa den 1/7 på Almedalen. Representanter från förbundet…

2019-06-28

Nytt revisorskollegie för FINSAM träffas

Ny revisor för statens del har handlats upp. KPMG tog hem uppdraget.

2019-06-28

Projekten i FINSAM träffas och diskuterar höstens utmaningar

Styrelsen i FINSAM har beslutat att projekten ska träffas fyra gånger per år under ledning av kansliet med syfte att…