2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-11-27

Integrerad verksamhet

Den 21 november samlades drygt 60 medarbetare och chefer från Beroendemottagning Rådmannen och Malmö stads individ-…

2017-11-27

Etablera fler snabbare

FINSAM har bjudits in att delta i referensgrupp kring Etablera fler snabbare. Etablera fler snabbare är namn tillika…

2017-11-21

Plan för utvärdering av samordningsförbundens verksamhet på individnivå

Idag lämnade ISF in den tredje och sista delen av planen för utvärdering av Samordningsförbundens insatser på indivi…

2017-11-21

Case diskussioner på Integrerad verksamhet

Ett 60 tal medarbetare från Malmö Stad och Region Skåne träffas och diskuterar gemensamma case

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten