2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-12-12

Malmökraften presenterar sig för Halmstad kommun

Som en del i ESF finansieringen så har Malmökraften i uppdrag att arbeta med spridning av sina erfarenheter i Sverig…

2023-12-07

Insikt lämnar slutrapport

Projekt Insikt är ett Finsamprojekt som har genomförts i samverkan mellan Arbetsförmedlingen och Arbetsmarknadsavdel…

2023-12-07

Malmökraften åker till Köpenhamn för fördjupning och repetition kring refleksiv praktik

På fredag åker hela Malmökraften till Köpenhamn för att ta del av Vaeksthusets forskning kring progression mot arbet…

2023-12-06

Utebliven etablering SFI

Idag hade styrgruppen för utebliven etablering årets sista styrgruppsmöte.

2023-12-06

Primärvården i Skåne tar tag i gemensam samling kring FINSAM i Skåne

Primärvårdsnämndens ordförande Lisa Flinth samlade idag 3 samordningsförbund, Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen,…