2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-10-13

Utbyte mellan Malmö och Samordningsförbundet Skåne nordost

Under hösten kommer FINSAM i Malmö att hänga lite extra med Samordningsförbundet Skåne nordost för att undersöka möj…

2023-10-12

AI för att tillsätta platser på yrkesutbildningar på KomVux

Kan AI vara behjälplig i matchning eller tillsättning av yrkesutbildningar. Detta var frågan FINSAM i Malmö fick för…

2023-10-12

Styrgruppen för Malmökraften träffas

På onsdagen träffades representanter för Malmökraften. Följande diskuterades.

2023-10-10

Styrgrupp FRAM

Idag hade FRAM styrgrupp

2023-10-06

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö har idag haft styrelsemöte och fattat följande beslut.