2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-01-24

FINSAM i Malmö i fortsatta diskussioner kring ungas väg in på arbetsmarknaden.

Malmö stad samlar ett antal av sina förvaltningar kring att ansöka om finansiering från ESF för att jobba med att hi…

2023-01-21

FRAM samlar krafter för en fortsättning

FRAM har funnits sedan 2021 för att skapa en förrehabiliterande och arbetslivsinriktad insats med tydlig riktning mo…

2023-01-20

Make it Work förs in i ordinarie verksamhet efter finansiering upphör

Make it work har sedan 2020 finansierats av FINSAM i Malmö med syfte att etablera en tydlig, fungerande och hållbar…

2023-01-18

Nya steg för psykosocial hälsa i Malmö

FINSAM i Malmö hart blivit inbjuden för att diskutera resultatet av en förstudie för att undersöka Muslimsk-Kristen…

2023-01-17

Storstadssamarbete inom FINSAM

Göteborg, Stockholm, Malmö och Uppsala träffades under två dagar och diskuterade gemensamma utmaningar.