2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-02-10

Tjänsteinnovation med FINSAM Landskrona Svalöv

Idag träffar FINSAM i Malmö FINSAM Landskrona Svalöv för att ta del av deras arbete med tjänsteinnovation.

2022-02-09

Panelsamtal med fokus på UVAS

Igår deltog utredaren på en digital paneldebatt anordnad av Fryshuset. Tillsammans med representanter från tre andra…

2022-02-08

Nationella rådets referensgruppsmöte för kommunikation

Imorgon har Nationella rådets referensgruppsmöte för kommunikation årets första samtal och FINSAM i Malmö deltar.

2022-02-04

Styrgrupp Kryddgårdenmodellen

Idag är det styrgrupp för Kryddgårdenmodellen

2022-02-04

Försäkringskassan och Malmö stad träffas och diskuterar praktiska utmaningar

Utifrån samtal på Malmökraften bjöd FINSAM i Malmö in Försäkringskassan och Malmö stad för att diskutera praktiska u…