Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2022-09-06

Styrelseprotokoll 20220826 undertecknat

Styrelsen i FINSAM i Malmö har haft sammanträde den 26/8. Nu är protokollet från styrelsemötet undertecknat. Ta del…

2022-09-05

Malmökraften har tagit fram en film

Malmökraften 2.0 är ett projekt som ska underlätta för Malmöbor som söker arbete. Målet är att ta fram ett arbetssät…

2022-08-28

Ny rapport Professionell samverkan kring Malmöbor i behov av SFI-studier

Utebliven etablering SFI har lämnat sin andra rapport ifrån sig. Denna gång med ett fokus på de professionellas samv…

2022-08-27

Styrelsemöte på FINSAM i Malmö

Höstens första styrelsemöte tog plats idag.

2022-08-27

Dialog angående långtidsarbetslösa i samverkan

Arbetsförmedlingen har fått i uppdrag nationellt att se över hur ett arbete med personer som varit långtidsarbetslös…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit