2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-06-28

FINSAM i Malmös deltagande i referensgrupp för projekt Uppföljning Finsam

I maj bildades en referensgrupp för projekt Uppföljning Finsam som består av olika kompetenser från samordningsförbu…

2021-06-23

Nationella SUS-nätverket träffas kring nya uppföljningssystemet

Idag träffas SUS-nätverket för sista gången innan sommaren. Syftet är att diskutera det nya uppföljningssystemet som…

2021-06-22

FRAM uppmärksammas för uppföljningsmatris

FRAM har tagit fram en uppföljningsmatris för att följa att de följer sin projektansökan.

2021-06-22

Vet Ni! sprider erfarenheter av att podda via film

FINSAM i Malmö har sedan 2019 spelat in 60 avsnitt av podden Vet Ni! Sammanlagt har 3840 lyssningar skett och antale…

2021-06-21

FINSAM i Malmö följer kollektivavtal gällande tjänstepensioner som erbjuds medarbetare

Förmånskollen är en genomlysning av förmåner och rutiner som KPA erbjuder. Syftet är att på ett övergripande sätt på…