2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-12-17

Om tro kan förflytta berg vad kan då kunskap göra?

Vaeksthusets forskningscenter rullar vidare med "Om tro kan förflytta berg vad kan då kunskap göra?". Imorgon presen…

2020-12-17

AVANTi 2.0 styrgrupp

Idag har Avanti 2.0 sin första styrgrupp.

2020-12-16

Samordningsförbunden i storstäderna träffas kring rapport om arbetslöshet

Samordningsförbunden i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala träffades idag via Teams och fick en dragning av en ra…

2020-12-16

Årets sista styrgrupp på Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften det sista styrgruppsmötet för året där ekonomin och resultaten redovisades.

2020-12-15

SUS nätverket avslutar året

Idag hade SUS nätverket ett avslutande samtal kring det arbete som görs kring justeringar i SUS efter uppdateringen…