2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-04-22

Styrgrupp utebliven etablering

Idag träffades styrgruppen för utebliven etablering.

2024-04-22

Styrgrupp Kryddgårdenmodellen

Styrgruppen för Kryddgårdenmodellen träffades idag och diskuterade hur ett fortsatt samarbete skulle se ut om det fi…

2024-04-20

FRAM planerar upphandling kring utvärdering

FRAM har under de senaste tre åren visat att de arbetsmetoder som projektet bygger på visat sig vara väldigt gynnsam…

2024-04-17

Från daglig verksamhet till arbete

FINSAM i Malmö arrangerade 2 LFA workshops i februari kring frågan från daglig verksamhet till arbete. Idag fortsatt…

2024-04-16

Storstadsnätverk i Stockholm

Stockholm, Göteborg, Uppsala och Malmö träffades under två dagar och diskuterade storstadssamverkan utifrån ett samo…