2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-10-12

Art of hosting

Idag jobbade FINSAM tillsammans med Malmö stad, ideella föreningar i Malmö, Försäkringskassan och Region Skåne med m…

2017-10-11

Styrelsemöte i FINSAM i Malmö 20/10

Den 20/10 har FINSAM i Malmö nästa styrelsemöte. Bland annat skall FINSAM i Malmö 10 år rapporten och delårsrapporte…

2017-10-02

Förändring på riktigt - inspirationsdag i FINSAM i Skåne

Samordningsförbunden i Skåne bjuder in till inspirationsdag den 13 oktober på temat FÖRÄNDRING PÅ RIKTIGTi samarbete…

2017-09-25

Unga och unga vuxna med psykisk ohälsa uppmärksammas

Världsdagen infaller den 10 oktober varje år. Den instiftades av ”World Federation for Mental Health” 1992 och är ti…

2017-09-21

Probleminventering

För att kunna starta rätt insatser för Malmöbor i behov av samordnad rehabilitering inventerar FINSAM under augusti-…