Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2018-03-28

Metodhandbok beviljas av FINSAM

Metodhandboken riktas till yrkesverksamma som arbetar med ensamkommande unga med psykisk ohälsa inom olika organisat…

2018-03-27

Styrelsemöte 20 mars 2018

FINSAM styrelse har haft styrelsemöte den 20/3.

2018-03-26

Process- och styrgruppsutbildning upphandlad

FINSAM i Malmö skall genomföra kunskapssatsningar som leder till förbättrade förutsättningar till samordnad rehabili…

2018-03-23

Avantis process för sina deltagare

Avanti har tagit fram en processbeskrivning för deltagarna.

2018-03-22

Språkutveckling - ett förhållningssätt

Igår hade Aktivitetscenter besök av Arbetsmarknadens nya språkutvecklare.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit