2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-02-29

FINSAM i Malmö inbjudet till att delta i verksamhetsplanering för SÖK och LÖKarna

Den strategiska överenskommelsen(SÖK) och de tre lokala överenskommelserna(LÖK) kommer under torsdagen och fredagen…

2024-02-28

Diskussioner kring reflekterande team

På samordningsförbundet i Helsingborg har "Fortsätt SKAPA" startats och idag utbyte FINSAM i Malmö erfarenheter krin…

2024-02-27

Styrgrupp FRAM

På dagens styrgrupp diskuterades följande ämnen.

2024-02-20

Kommunikation kring REKO samarbetet

FINSAM i Malmö har sedan 2017 varit involverade i REKO samarbetet mellan Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg och Försäk…

2024-02-15

Workshop - verksamhetsutveckling inom socialförsäkringsområdet

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna att delta i verksamhetsutveckling inom socialförsäkringsområdet.