2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-09-28

FINSAM Skåne

Idag träffades det regionala nätverket för samordningsförbund i Skåne.

2023-09-27

Samtal om konkreta samarbete mellan Malmö och Skåne nordost

Idag träffades FINSAM i Malmö och Samordningsförbundet Skåne Nordost för att diskutera gemensamma samarbeten men ock…

2023-09-25

Projektplan implementering/spridning och utkast till anbudsförfrågan

Projektplan implementering/spridning och utkast till anbudsförfrågan kring implementering presenteras för projektled…

2023-09-21

Uppdrag kring Malmöbor som uppburit försörjningsstöd mer än 36 månader

FINSAM i Malmö uppvaktades idag av AMA och EBB med en förfrågan om att göra kvalitativa intervjuer med några av de 3…

2023-09-19

Uppföljning av deluppdrag inom Kryddgårdenmodellen

Den 18 september presenterade utredaren på Finsam ett uppdrag kopplat till effekten av hälsoförfrågan.