2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-09-13

Kultur på recept igång

Kultur på recept är igång och hade idag sitt första styrgruppsmöte. Idag presenterade styrgruppens medlemmar sig för…

2021-09-13

Referensgrupp projekt uppföljning Finsam

Idag träffades representanter för Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, SKR och några förbund och diskuterade det u…

2021-09-10

Utvärderare lämnar halvtidsrapport på Malmökraften

Syftet med halvtidsutvärderingen av Malmökraften är att undersöka projektets måluppfyllelse, vad som påverkar målup…

2021-09-10

Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan tar del av Vaekshusets insikter

Den 15/9 kommer Charlotte Liebak Hansen att presentera Vaekshusets forskningscenter för medarbetare i det förstärkta…

2021-09-09

Storstadssamarbete inom FINSAM

Samordningsförbundet i Göteborg bjuder in till ett förutsättningslöst samtal mellan Göteborg, Stockholm, Uppsala och…