2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-09-02

Styrgrupp Avanti 2.0

Avanti 2.0 startar upp hösten med styrgruppsmöte idag.

2021-09-01

Första styrgrupp för Utebliven etablering SFI

FINSAM i Malmö kommer under tre år att investera i ett projekt kring utebliven etablering på arbetsmarknaden i Malmö…

2021-08-31

Höstens första styrelsemöte

FINSAM i Malmö startar höstens styrelsearbete den 3/9 med styrelsemöte på stadshuset. Dagordningen ser ut som följer…

2021-08-30

Absorbering och metoddiskussioner i Malmökraften

FINSAM har under sommaren gått igenom all den dokumentation som finns kring Malmökraften sedan projektet startade 20…

2021-08-23

Kommunikationssatsning diskuteras kring Malmökraften

Idag var FINSAM med på ett uppstartssamtal kring kommunikationssatsningen kring Malmökraften.